kembali bekerja...




Waktu libur telah berakhir dan opis menjadi pelabuhan pertama untuk memulakan sesi urusan hari ini...Setelah agak lama ditinggalkan rasanya masih belum ada yang berubah..semua dekor opis masih kekal..ya biasa lah.

Selamat kembali bekerja dalam suasana ruang opis.Cuma 2 bulan aja lah...Minda masih kosong deh,malah tiada apa yang mahu diambil pusing.Sempat sarapan air cokelat panas walaupun sudah agak telat mengetuk pintu opis dan memberi salam.Senyuman sepintas pandang..Memilih sofa untuk duduk sambil melihat budak-budak opis dengan kesibukan yang disengajakan..barangkali ada yang terpaksa..Diperhati satu persatu...ada yang menyapa dan ada yang berlalu begitu saja.

Memulakan sesi kembali bekerja kayak memulakan suatu hal yang baru.Pasti ada kepayahan yang harus ditempuh.Di sini,perubahan yang dapat dirasa cuma kebiasaan deh.. 

41 comments:

shatooman said...

selamat bekerja~ ekekeke

mizzapple said...

selamat kembali bekerja bisk. :)

i am S!L4H.. said...

bskut bsy blik la lpas ni??ade mlm2 je??T___T

anOOan said...

buat2 sibuk itu satu kemestian. haha. pura2 menaip laju2, zoom in zoom out autocad sambil tekan esp & spacebar.

Mimie said...

selamat bekerja biskut cracker. :p

Encik MamaT said...

selamat berkerja bisk... tak la rasa bosan sangat kot mcm kat sana... hehe

Kumpulan Hot Threads Kaskus said...

selamat bekerja kawan. jgn males2-an ya cari rejekinya :D

Robot | Sakti said...

selamat berkerja der.

mesti hensem rini, masuk opis.
keh keh keh

Huda Tula said...

Selamat bekerja yaa...

ctpayong said...

iya..haruslah bekerja untuk terus hidup dan antara cara hidup sihat menjadikan minda terus kekal hidup.

biskut said...

@ shatooman : untuk kamu juga shatoo..


@ mizzapple : mekasih mizz.harap kamu jugak begitu.


@ i am S!L4H.. : tak jugak sil4h...buzy besa2 jer.sihat ker?


@ anOOan : culas ek...benda normal dah kalau di tempat keje kan..haha


@ Mimie : okay mimie...kamu pon,selamat bekerja..err,study lagi kan?

biskut said...

@ Encik MamaT : kat sana yg buat bosan bila line tenet sangat teruk bro...tapi rileks memang banyak giler.


@ Kumpulan Hot Threads Kaskus : asal rajen rejekinya tetap ada kan..mekasih mampir ya sob


@ Robot | Sakti : takde lar hensem pon..macho sikit jer..hahaha..janji muka kena manis.jangan kelat bro.


@ Huda Tula : selamat bekerja jugak untuk kamu huda.


@ ctpayong : insyaAllah..agar semua mampu dilaksanakan sejajar dengan prinsip pekerjaan itu sendiri.

emieysandra said...

la..dh abis cuti k, emm..moge sume baik2 :)

julicavero said...

selamat bekerja teman...

Abu Luqman said...

selamat bekerja ye...biskut..di pejabat kaki ngorat pun ade

i am S!L4H.. said...

biskut??g mne??silah x tau pon..kje kt seberang ke?dulu je tau kt riau..tol kn?

shat2 je =)...

Fiqas said...

selamat kembali berkerja..:)

Sumandak Kinabalu said...

Selamat berjuang Biskut :)

biskut said...

@ emieysandra : ya baik2 sajer sand.


@ julicavero : mekasih yach.


@ Abu Luqman : di zona aku,ya tiada langsung.semua baik2.haha


@ i am S!L4H.. : ya,tapi sekarang ada kat taiping.hihi


@ Fiqas : mekasih jugak fiqas

btterfly79 said...

slmt berkerja....

diana said...

kerja tak pernah habis kan biskut..
kalau kerja habis,
habis la kita..
hahhha

NAJ HEBAT said...

anoswazeneger..

haha. sebut mcm hape..!

ok ok.. kabus2... kabus.. fuhh~~

kerjaa....!!!!!!!

i am S!L4H.. said...

ade kt taiping?tp nk blik smule lg ke?

biskut said...

@ btterfly79 : mekasih btterfly..


@ diana : hahaha..memang kerja tak pernah habis kak diana.sentiasa tunggu kita jer.


@ NAJ HEBAT : sebut macam nih..arnold 'susah nak eja'.haha

jom kerja!

Gaphe said...

have a nice work Bisk!!.. semoga sukses.. semangaaaaattt. (^_^)/

e. indah said...

selamat kembali mencari kehidupan ...

nota kecil : berpura pura senyum selalu di ofis ... ; )


nota kecil II : encik biskut , jemput lepak kat my 2nd blog tue...ader lagu sumbang (cover diri sdiri)i dedivate utk member bloggerz terbaik ... jemput ok

http://projectlegacy-e.blogspot.com/

white rose said...

besar pangkat kau kan bisk...
ade offis khas tu kau sendiri...

ade line internet tuk kau sendiri...




dan semua itu ANUGERAH buat kau kan bisk...
jangan persiakan...

aku senantiasa doakan kau...
SEMOGA KAU PUNYA SEMANGAT TUK BEKERJA...

Realodix said...

Selamat bekerja kembali dan menempuh tugas baru.. :)

John Terro said...

semangat kerja ya om ... Ganbatte ne

genial said...

kalau begitu... selamat bekerja :) sukses terus :)

NICK IRFAN said...

selamat kembali berkerja semula...

gigi rongak said...

selamat bekerja weh

Sasa Al-Sharif said...

maknanya tiada kabin lg lepas ni, kabus dan ombak? aman la lepas ni :)

one2paii said...

lor..lu kerja ker?gua ngat sehkolah laie..haha

biskut said...

@ Gaphe : harap sukses lah..hihi


@ e. indah : aku tak boleh buat2 senyum.nanti hati aku tak senang.hihi.

aku sudah lawat 2nd blog E'..


@ white rose : aku nih tiada apa pon WR..biasa jer..cuma 'kuli'.

aku pasti cuba dapatkan semangat tuh


@ Realodix : tugas lama cuma hari baru mula... :)


@ John Terro : Pasti nih...!mekasih

biskut said...

@ genial : suatu harapan untuk sukses... :)


@ NICK IRFAN : mekasih nick...


@ gigi rongak : sudah jadi tanggungjawab ku untuk bekerja ron.


@ Sasa Al-Sharif : tetap ada.Ada harinya yang menunggu ku di sana.kembali aku ke sini akan kembali jugak aku ke sana.


@ one2paii : selama nih ko memang tak lah nih..aiya...haha

Fiq Vertigo said...

bujang2 ni, milo panas dan roti bakar sudah cukup utk alas perot.

ah.. cemburu dgn org yang punya duit tau! bila la nk berduit ni....

biskut said...

@ Fiq Vertigo : ada orang cakap minum milo cepat ngantuk.

ah,sedih lak baca luahan ko fiq...aku pon berharap bila aku ada duit.

Sephi Sephia said...

Ya, mari kita mulakan kerja. Aku sudah hingga tiada masa berblog sekarang...terima kasih ya, tetap setia berkunjung.

p/s : tahu nama sebenarku dari encik mamat ya?

deAnza-wAnda said...

get back to work!! hehhhe..

Gayahspears said...

ko kembali bekerja, aku kembali belajar..huhu.. bosan2