putih mata hitamku....



(jangan kau renung terlalu lama)



Seks...suatu perkara yang harmonis.Kombinasi yang paling enak.Sudut pandangan yang berbeda.Terselit karma noda dan dosa.Passions of lurve...

Memperkatakan soal begini bukan suatu yang baru.Dunia melayu masih ada malu tentang ini.Jujur kalau diambil alasan dari soal agama ia langsung terpisah dari apa yang nyata.Maka aku tidak lebih-lebihkannya kerna dunia jahilku masih ketara.

Apa saja modus operandi yang melibatkan cara dan alasan melakukan hubungan seks suatu yang tipikal.Dirungkai dengan akal logikal ia keperluan manusia.Dipertimbangkan dengan fitrah maka ada cara menghalalkannya.Dijelaskan melalui sains ia dikatakan latihan jasmani.Dipesongkan dari tuntutan batin ia nafsu serakah..Disembunyikan dari niat ia dikatakan kerna cinta...semua untuk cinta.Selebihnya untuk cinta lagi.

Ada setengah melakukannya  kerna semua orang berbuat begitu..Ada yang melakukannya kerna mau ada tinggalkan kesan.Ada lebih daif melakukannya kerna tergoda.Ada yang lebih bodoh melakukannya kerna suka-suka.Ada yang lakukannya kerna rasa cinta..Lihat toh,masih lagi tentang cinta...Cinta juga alasannya...

Apa sekalipun alasan,tepuk dada tanya iman...
"Aku lakukannya kerna aku menikahinya..." 

Ada yang melakukannya dengan cara yang songsang? 


31 comments:

♥-- emieysandra --♥ said...

baik kawin je..
kerna cinta Ilahi, mngejar yg halal..
ok x? ;D

Sang Cerpenis bercerita said...

cinta itu beda dg seks..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Cari yang halal,lebih selamat hidup dunia akhirat.

Eryati said...

kenapa aku tertarik dgn gambar hiasan entri ini? adakah kerana telah lama ditinggalkan incik suami? wahahahahah

white rose said...

wow...
branik sungguh dikau menayangkannya...
miahaha...

apakah ini dinamakan cinta?

biskut said...

♥-- emieysandra --♥

ya of course sandra.

biskut said...

Sang Cerpenis bercerita

tapi masih lagi ada yang menyatukannya kan Mba..

biskut said...

Sang Cerpenis bercerita

tapi masih lagi ada yang menyatukannya kan Mba..

biskut said...

Lydia Miza(Aidyl Azim)

kalau ramai yang berfikiran begitu sebelum melakukannya sudah tentu ia lebih baik.Tapi adat manusia Lydia.

biskut said...

Eryati

cepat carik balik kak yati...hahaha
(aku cakap macam aku dah kawen..huhu)

biskut said...

white rose

hahaha..ada kisah di sebaliknya.

tetap cinta jugak yang disebut kan.hehe

ayu said...

loike dis entry gak my dear...ahaks.. :)

grOundnUt said...

Ini macam gambar boleh buat aku mau lukis lah...hahaha...
Bek kawin jer lah...senang ceta...hahaha...^^'

p[A]n[A]d[O]L said...

its universal..
tapi utamakan padaNYA br la kita beralih pada hambaNYA..

rAy jR...@...Aliff said...

mnghairahkan seyh...ptg2 wat aku terasa horny..cilakakk...kakakakakaaa

Sasa Al-Sharif said...

cinta dan seks itu berbeza bagiku.

kekasih diluar sana andai kamu cinta, kamu tidak akan sekali ingin menodai kekasihmu.

cinta seks itu bukanlah kekasih yang cintakan hati. tetapi cinta akan body cun mu

rizwan's sweetheart said...

gambar tu... huhu... pandang sekali rezeki. pandang lama2 berdosa u!!!

biskut said...

ayu

???...hehe

biskut said...

grOundnUt

ya i know...hehe

biskut said...

p[A]n[A]d[O]L

luas spesifik tentang seks..kembali pada dasar dan tujuan.

biskut said...

rAy jR...@...Aliff

haha..aku harap ko mampu control.

biskut said...

Sasa Al-Sharif

tak betul..ia mesti tetap digabungkan cuma cara dan niat yang berbeza.hehe..

biskut said...

rizwan's sweetheart

Hahaha..rezki yang berdosa.

beautiful_rose said...

pernikahan itu penyatuan hati yang mulia.cinta kerana ALLAH bukan kerana nafsu serakah.

waroeng coffee said...

cinta dan seks itu satu kesatuan, pait cinta klu tak ada seks, begitupun seks akan terasa hambar klu tidak dgn cinta :)

biskut said...

beautiful_rose

kalau semua itu keinginan yang tepat bagi semua orang alangkah bersihnya dan sucinya cinta.

biskut said...

waroeng coffee

u have 99 point from 100!mesti ada kombinasinya ya kan..

Hunny said...

Allah memberi pilihan.. Halal atau haram.. Sebahagian suka yang halal, sebahagian lagi suka yang haram.. :P Enak, katanya! Saranan saya, Pertingkatkan iman dan berdoa, semoga kita terhindar dari yang haram..

LadyBird said...

ape2pun yg pasti seks mampu menguatkan jantung.. menjadikan jantung sihat :)..

biskut said...

Hunny

benarlar seperti apa yg Hunny gitau.

biskut said...

LadyBird

tuh dia SAINS...!you right.