Selamat UlangTahun Kelahiran


Mungkin aku tidak seromantik mereka-mereka yang tahu bagaimana
mahu membuatkan hati para kekasih mereka seperti berada dalam musim bunga 
Aku kaku..
Aku tidak bijak untuk pamerkan rasa cintaku..
Aku malu..
Aku tahu kalau selama ini aku lebih selfish dengan dunia aku..
Aku bego..
ego ku lebih agam dari rasa kasihku...
Aku selalu layu...
Aku selalu membuatkan dia bersedih..
Aku jahat..
Aku tahu aku tidak pernah memberikan dia bunga..
Malah membukakan pintu mobil untuknya juga tidak pernah..
Apalagi memberikan dia hadiah..
Aku selalu tidak ada apa-apa..
Tapi iya toh..
Aku malah itu lebih sedar kalau saja dia mampu bertahan untuk aku..
Dia masih bisa-bisa saja baik sama aku
Masih mahu sayang sama lelaki ini
Apa terima kasih saja sudah cukup...?Tidak.
Maafkan aku...
Kalau aku telat untuk pertama kali mengucapkan 
"Selamat ulangtahun kelahiranmu"
May Allah Bless u.


Owh ya...ini bukan untuk praktik romantik
Kerna aku selalu gagal untuk ini.

45 comments:

Nik Nur Izzati said...

ulang tahun siapa?

si biskut said...

Nik Nur Izzati:
Orang yang dalam gambar tue lar.hehe

ayu said...

thanks dear..napa kuarkan entry mcm nih..make it descreet la.. :) ...B harap u paham pe yg B nk...bkn B nk u ceritakan sapa B dlm blog nih...as I said b4..hope u dah paham skrg...B tk minta kebendaan..ckup la sedikit perhatian n kasih syg u..luv u dear!!!!!!!!!thanks ya 4 da entry..(blush)

~tYa~ said...
This comment has been removed by the author.
~tYa~ said...

hehehehe
biskut2..
Selamat Hari Lahir Jgak untuk
Cik Ayu

si biskut said...

Ayu:
Thanx stay with me..Tapi i tetap dgn prinsip i tentang blog.

si biskut said...

~TYA~:
Nape nyer Tya..im bad right?

ayu said...

thanks ~Tya..

dear: B mampu lg bertahan...mudahan hingga ke akhirnya..stick dgn prinsip u la...B pun tk sangka akan ada entry pasal ni..luv u!!!!!!!!!!!

toyolkiut said...

beday sape ni?
bukan tuan punya blog kn? kn? kn?

Robot | Sakti said...

romantik gak lu der.
hihihihi.

happy birthday for ur gf.

:)

Post Terbaru Hutang Oh Hutang, Bila Mau Bayar?

Gadis H said...

so sweet ... percubaan yg bagus tuk jd romantik ... teruskan ...

StellaClaire-Richard said...

menjadi romantik itu blh d pupuk secara perlahan2..jgn gopoh hahaha... Just be yourself.. Mmg tak nafi ramai wanita terpaku dgn jejaka romantik..hehehe

d 4 dahlia said...

kena belajar2 lh tunjukkan kasih syg..supaye kekasih lebih rs dihargai..kehidupan skeping biskut xboleh dilingkari ego sbb setau sy biskut sntiasa mmberi kekenyangan pd mereka yg memerlukan..lg2 biskut kacang!peh..(pe aku merapu nih cabai!!)

POSH76 said...

shoutmix upload selow...blogwalking

Jijahh @ f.k said...

hehehe jijah pun tak reti nak lomantik mr loba-loba lahh ...

Coco said...

kira romantik la tu. ;D

hepi bday utk yg bday. :)

beautiful_rose said...

wahh....gf ko eh?
so,sweet wish dalam blog =)

happy birthdy jugak pd cik ayu yerk =)

white rose said...

untuk cik ayu...

hapi busdey...

mieraSASSY , said...

alala sweet nye !

mieraSASSY , said...

alala sweet nye !

Sumandak Kinabalu said...

Happy Bday ^ ^
Romantik tidak semestinya melibatkan bunga or hadiah...Ingatan itu lagi penting :)

Nasz said...

Huhu~ Bagi aku, entri ini pun sudah cukup mengharukan. Jaga si dia baik baik ya, bro! Semoga bahagia selalu! (:

Buat sis Ayu; Happy Birthday! May all your wishes come true!

Anitadahahs said...

kirim salam sama Cik adik manis dalam gambar tu ye!

selamat ulang tahun buat beliau..

Sharifah Nurul Shahirah said...

romantik giler entri ni, mesti pandai tulis surat cinta

ayu said...

TO ALL:
thanks 4 all da wishes.. :))

Dear: u mmg tk romantik..but then bila wat cam nih...smpai bila2 leh igt oooo..huahuahua...muahs!!!!!!!!

Manchester United Indonesia said...

Happy Birthday yah..
semoga sukses selalu
tetap semangat yah kawan..

Miss ... said...

cayalah en biskut heehe cun awek ehe :)

si biskut said...

toyolkiut :
Bukan lar..pemilik gambar kecil di bawah entry tuh.hehe



Robot | Sakti:
haha..nie yang aku segan ngan ko nie Robot.Btw,thanx.

si biskut said...

Gadis H:
I'm not trying lar Hanim..hehe



StellaClaire-Richard:
Aku belum mencapai tahap yg wanita inginkan..huhu

si biskut said...

d 4 dahlia:
haha..ko buat aku nak tergelak.(dah tergelak lar)



POSH76:
Kat mana2 pon boleh.hehe

si biskut said...

Jijahh @ f.k:
Mahu cuba..hehe



Coco:
Aduhai..aku tak fikir plak mcm tuh.hehe

si biskut said...

beautiful_rose:
hehe..Yup.Thanx Rose



white rose:
Dia membacanya dan berterima kasih

si biskut said...

mieraSASSY ,:
Thanx yar Sassy..Aku punya percubaan yg pertama di blog.



Sumandak Kinabalu :
Fikir juga macam tuh..tapi iya ialah..

si biskut said...

Nasz :
iye ker..tapi aku sedaya upaya utk tidak kelihatan begitu.


Anitadahahs:
Dia telah menmyambut salam mu.

si biskut said...

Sharifah Nurul Shahirah:
waaa...mana ada pandai.


ayu:
dont take a note ok.hehe

si biskut said...

Manchester United Indonesia:
Trimas sobat...



Miss ... :
Miss buat biskut malu2 rusa plak.hehe

p[A]n[A]d[O]L said...

wooo, si biskut da transform jd mat romantik la..
hahaha

btw, hepi bufday to bufday gurl...
wish all de best ^-^

si biskut said...

p[A]n[A]d[O]L:
Bukan lar DrHanis...bukan.aku belum sampai level tuh lagik.aduiii

sakura said...

wah wah wah..ehem.ehem.ehem ek? send her my regard ya..so sweet! hihi.. =P

suzie rahman said...

wawawawa..hepi bufday gak erk..sweet nya~

si biskut said...

sakura:
ehem...ehem...akan disampaikan.




suzie rahman :
Dia akan membaca blog nie.hehe

ayu said...

TO ALL: AGAIN THANKS 4 ALL DA WISHES!!!!! :)

Sang Cerpenis bercerita said...

wah, she is your girlfriend, happy birthday for her.

Tomato Gurl's Life said...

wow so sweet...happy besday cik ayu..cantik ;)

ayu said...

sang cerpenis n tomato: thanks ya.. :)