Manis bunga untuk bunga



Tempohari ketika aku lewatin ruang blog teman-teman,ada berapa entry yang mengetengahkan  sedikit berapa isu tentang skandal hubungan seks antara para roman(Gay).Hubungan yang aku kira sebagai satu hubungan yang biadap dan menyisihkan fitrah nafsu manusia.Para roman yang melakukan kerosakan pada nafsu mereka sendiri.

Nah,itu di dunia gay yang kelihatan sudah hilang rasa malu mereka.Bagaimana pula toh kalau di dunia yang satu lagi ini..seperti pada photo yang aku paparkan..dunia lesbian?.Para dewi-dewi yang menyelit anggun tapi masih menagih rasa keghairahan pada tubuh seni sesama jenis.Tiada bedanya toh kalau saja masih songsang dan melempiaskan nafsu walau dengan cara apa sekalipun..Dibilang melakukan itu kerna rasa kecewa dengan para roman yang sedikit kasar dan ada setengahnya kerna rasa diskriminasi..malah ada yang meminta untuk tidak dipandang serong,meminta diberi ruang untuk dunia mereka,mengadu pada suruhanjaya hak asasi manusia..mana haknya?Tolol apa kalau meminta yang bukan hak..?

Manusia yang diciptakan sudah terlalu cerdik dalam soal hak..liberal.Manusia-manusia yang mula bersuara lantang cuba berdiri tegak dengan mencipta dunia keserakahan yang kononnya dunia ini sudah lama bertapak sejak dahulu kala.Maka kita yang masih mendukung fitrah terdorong untuk menghormati keinginan songsang mereka.Persetan!

Kenapa mesti sisihkan hubungan seks sebenar hanya untuk kelazatan yang tersekat agendanya.Mana ada puasnya toh...malah aksi masih kurang dan ralat seadanya.
Cintai manusia-manusia yang selayaknya untuk kita nikmati.

51 comments:

+dieabella+ said...

sexy gile pix tuh..hehe..ala dorg mne de agama nk pk soal dose pahala..yg penting bg dorg kepuasan..sedey gle kot kalau still de org islam gay@lesbo nih...hoho

NARDtheNERD said...

macam sendiri punya pun nak tertarik.
hehe.
xpaham lah dunia ni.
:))

nadzirah aqilah said...

pehhh.. pic tu memang tak bleh blah...

tapi sokong 200%!!!!

haram jadah dorg ni... dah sama jantina pun bleh ada nafsu sampai mcm tu... apa nak jadi la dunia sekarang..

Nik Nur Izzati said...

huyooo. sensored lh!!!

- koroe - said...

wahh..gamba tu..baju dia basah ke..sian dye.mst dia miskin kan.baju ade shelai tu je.baru basuh n tak sempat kering lagi dah tpakse pakai.bra pon tak mampu nk beli..ish2..

Tomato Gurl's Life said...

gmbr..fuyoooo..terkeluar bijik mata laki yang tgk nih..hihi..gay/less ni merosakkan instituisi keluarga je..menambahkn lg penyakit2+byk lg keburukannya...

biskut..ciktom pun ade fikir nak buang smix tue..thanks ye 4 da advice ;)

si biskut said...

+dieabella+ :

ada agama tapi tolak tepi dulu.

si biskut said...

NARDtheNERD :

Ko tak faham aku lagi lar macam siut jer nak faham sal dowank nie..uh

si biskut said...

nadzirah aqilah :

Mesti dowank kata..ala,tak rasa memang lar tak tau.tapi aku memang taknak tau camner.bebal lar..

si biskut said...

Nik Nur Izzati :

Kira cover lagi tuh..hehe

si biskut said...

- koroe - :

Mungkin masa nie dowank baru kebasahan kena hujan so nak buka baju utk keringkan..hehe

si biskut said...

Tomato Gurl's Life :

Begitu lar umat akhir zaman..makin banyak ubat dihasilkan makin banyak penyakit berbahaya wujud.

just do it..

Nasz said...

No comment bro. Haha~

Tapi aku pernah berhidup bersama manusia manusia sebegini. Cukup untuk aku menyelami perasaan yang cuba disampaikan. Mahu tahu sesuatu? Aku juga mahu hampir tejerumus ke arah kerosakan ini. Ahh zaman jahiliah dulu. Nauzubillah.

d 4 dahlia said...

yang pasti bunga dahlia xbegitu..hehe..smoga yg sesat smpat btaubat sblm tlambat...

Sang Cerpenis bercerita said...

wah, gambarnya mengerikan

missSenget said...

gmbrnya indah skali bro~~!!

Muhni said...

wah... sepertinya kita perlu nih menelisik, sebenarnya alur pikiran mereka itu seperti apa??
Di kampus saya kebetulan saya kuliah pekerjaan sosial, salah satu bahasannya, yah kaum homoseksual, yang sering kita sebuat gay, atau lesbian.
Nah, secara garis besar mereka beranggapan bahwa manusia terlahir ke dunia ada 4 jenis.
1. Yang terlahir sebagai laki2 untuk mencintai laki2
2. Yang terlahir sebagai laki2 untuk mencintai perempuan
3. Yang terlahir sebagai perempuan untuk mencintai laki2
4. Yang terlahir sebagai perempuan untuk mencintai perempuan

disini, ada sesuatu yang kita anggap salah. Namun, sebenarnya di dalam hati nurani mereka, masih ada kesadaran itu.
Tugas kita sebagai teman, nytetangga, kenalan, atau bahkan keluarga mereka yaitu menyadarkan mereka. Caranya, bisa lebih detailnya ada di perpustakan STKS Bandung kawand...

Salam Semangaat Selalu

NICK IRFAN said...

ni la org yg xde agama mmg bodo ada plak bercinta sesama jnis! adoi...

StellaClaire-Richard said...

manusia semakin cerdik,
sehingga lupa penciptanya,
sehingga lupa asal usulnya,
sehingga lupa tujuan hidupnya.

Amni said...

errr....... terkedu tengok gambar... sama popuan macam tu.. kalau sorang pengkid, sorang popuan tu mungkin dah salau tengok... kalau yang memang luran nampak cam popuan tapi ada hati ngan popuantu yang payah... hummm

lumut said...

ok gamba tuh sumpah seksi...ishhh

dunia keserakahan,
kekejaman,
kadang2 dipandag biasa.

padahal hina.

manusia akhir zaman.

beautiful_rose said...

dunia nak kiamat...
kita sekarang berada di fasa yang hampir goyah,percayalah.

ini adalah tahap kritikal dunia untuk punah.

noor afzan said...

"kau ada, kaupun ada."
tak best la kan.
haha!

ayu said...

dear: adesss pic tk leh blah...huhuhu..sorry b tk buka ur blog yesterday so tk tau la byk komen ke dak...bz lol...

Sumandak Kinabalu said...

Seriously, I don't know what to say about this. Teknologi semakin maju, begitu juga dengan manusia...sehingga melebihi batas.

Miss ... said...

opss gambo itu hehehe

hiro said...

Gua bukan cari makwe cun melecun
Untuk hidup di puji

Gua bukan cari makwe berdada bulat
Untuk hidup bahagia

Gua bukan cari makwe kaya
Untuk hidup mewah

Gua cari mana dia Kejujuran
Gua cari mana dia Keikhlasan

Kita saling mencintai
Cari kepercayaan di hati
Kita saling memaafi
Cari kepercayaan hakiki

Gua cinta dia sampai mati
Dialah puteri
Dialah penyeri
Dialah melengkapi

Bersama Pujaan Hati
Bersama Pemilik Coli Abadi

hiro said...

haha..dada dia xbulat.

si biskut said...

Nasz :

Nasib baik ko cepat jumpa jalan balik Nasz.

si biskut said...

d 4 dahlia :

Mungkin amik masa untuk sedar sebab orang kata sekali masuk dunia mereka ah,betapa payah utk keluar.

si biskut said...

Sang Cerpenis bercerita :

hahaha...nga M'ba.

si biskut said...

missSenget :

hebat ko ek,ko leh lihat dr sudut artistik..hehe

si biskut said...

Muhni :

ya kalau saja kesadaran itu nga dioutputkan,gimana mau merubahnya.masak mau dibiarin aja kesadaran itu tanpa ada cara untuk menemui jalan keluar.Harus ada pembetulan yang sewajarnya.Usaha..

si biskut said...

NICK IRFAN :

sudah lama wujud di kalangan kita bro..

si biskut said...

StellaClaire-Richard :

Aku suka apa yg kau perkatakan melalui puisi mini itu stella..

si biskut said...

Amni :

Camouflage donk..hehe

si biskut said...

lumut :

Manusia akhir zaman yang akan memandang senario ini cuma biasa2 saja..sudah lali barangkali.

si biskut said...

beautiful_rose :

Sememangnya kritikal rose..

si biskut said...

noor afzan :

Mungkin bagi mereka itu tarikan..hehe

si biskut said...

ayu :

Its ok B..

si biskut said...

Sumandak Kinabalu :

Sedar atau tidak ia memang telahpon berlaku.Di negara kita ia semakin serius.

si biskut said...

Miss ... :

hehe..tengok aja ok.

si biskut said...

hiro :

Adakah puisimu yang kubaca ada bersangkutan dengan dadanya yang tidak bulat..?haha...sudah selalu diperah.haha.

Sasa Al-Sharif said...

petanda kiamat bro.. ngeri pulak aku fikir aksi diorang

si biskut said...

Sasa Al-Sharif :

Ini salah satunya bro..

Rona Realiti said...

errkk...
ada lagi ke gejala camni...!?
dlm kem tu ada gak ke...!?

sumbat batang log je kalo ada... baru puas gamaknya...

nunui Joe said...

uhh
sgt allergic sama spesis ini...
iesh

si biskut said...

Rona Realiti :

Maunya takde joe..

si biskut said...

nunui Joe :

Wah..sampai allergic ek..

"My name is Akma, and I am not a terrorist" said...

pergh!!!! apa stai mcm nie,...

si biskut said...

"My name is Akma, and I am not a terrorist":

Nie lar stail jahiliyah moden