Hantu itu di belakangku...



Mungkin ketika aku resah semua tiada dalam kepala
Tiada satu pun yang aku fikirkan ketika aku masih berusaha untuk tidur
Ah,betul-betul resah ini tiada yang mampu amankan aku
Masih ada hantu-hantu yang mengganggu tidurku..
Bagaimana aku paksa diriku untuk tidur kalau saja aku perlu menentang hantu2.?

Terjaga ketika masa menghampiri ke pukul 5 pagi..
Ini paling awal aku bangun..
Masih sempat si Jahanam dengan Cintamu sepahit Topi Miring mengiringi jagaku..

Kebetulan...
Hantu-hantu itu aku juga..
Insomnia pun mungkin aku juga..

Sapa perlu aku tentang ketika mindaku terjaga...? 

13 comments:

ayu said...

ptt la kejutkan B kul 5 pg td...upanya my dear terjaga dr tido..igt tk abis2 layan youtube.. (><)

je said...

jangan pandang belakang bro...

Sang Cerpenis bercerita said...

kirain hantu beneran

Robot | Sakti said...

sebelom tido, basuhlah kaki dan baca doa tido dulu.

baru hantu tak mai.

hehehe

si biskut said...

JE:
aku belum lagi pandang belakang..haha..

si biskut said...

SANG CERPENIS:
macam sebelum nie M'ba(tentang raksasa)..ia cuman simbolik M'ba

si biskut said...

ROBOT|SAKTI:
aku siap amik wudhu lagi Robot.hehe

si biskut said...

AYU:
sajer jer nak sent msg.mana taw sedar masa tue.

Sumandak Kinabalu said...

Kalau susah tidur, cuba minum milo panas satu gelas...Tak pun baca buku yang paling boring dalam dunia or pasang muzik yang boleh membantu anda tenang...

si biskut said...

SUMANDAK KINABALU:
owh..mgkn silap biskut cuma minum air markisa sejuk..hehe..

ayu said...

tk sedar...biasanya B akan bgn bila kedengaran azan subuh..tu la time B bgn tiap ari..awal sgt td tuh u msg...tk sedar pun.. :)

budak_nakal said...

haha..kena basuh kaki. basuh muka, basuh segalanya sblm tido supaya x kena kacau..wakaka :P

si biskut said...

BUDAK_NAKAL:
hehe...lau aku basuh muka gerenti aku segar sepanjang malam.