Bladi SAKA SKEMA!



Ada benda yang membuatkan aku selalu berfikir...

Soalnya tentang SKEMA..SKEMA?
Aku masih keliru toh dengan...
"ayat-ayat skema..."
"skemanya ayat..."
"orang-orang yang skema"
"kau memang skema lar mamat..."
"Mak aii..skemanya dia nie..."
Ada yang cuba berusaha dengan gigih untuk tidak tergolong dalam kategori puak2 skema...
Wallah...tak kan sampai macam tue sekali toh..
Dan ada yang mengelak dari berpakaian macam orang2 yang leh dipandang skema..
Ya..aku itu memang cukup keliru toh.
Malah ia menyebalkan...
 
Kalau penulisan aku itu juga berupa apa yang orang lain bilang SKEMA..aku suka toh.
Kerna aku dapat lari dari kebiasaan karakter aku..
Kita juga ada cermin sisi masing2 bukan...
Bukan kah bagus amat kita mampu bezakan diri kita toh..
Ruang penulisan itu tidak sama seperti ruang SMS gitu..

Dalam erti kata lain:
SKEMA itu apa lah sangat...

14 comments:

Gadis H said...

skema itu BAGUS ! hehehee...

mieraSASSY , said...

eh eh ayat kau ta nak skema an . HAHA .

pena said...

tak salah kan kalau menjadi seorang yg skema?

Sang Cerpenis bercerita said...

gambarnya s serem

Rona Realiti said...

dulu saya skema...

skrg saya somboy bah...

si biskut said...

GADIS H:
Kan BAGUS..setuju!hehe

si biskut said...

mieraSASSY:
ke memang an ke begitu an..haha

si biskut said...

PENA:
yup thats right..i support u!

si biskut said...

SANG CERPENIS:
Serem cuman pada fotonya M'ba.hehe

si biskut said...

RONA REALITI:
Bro,same ar..cuma aku dah jadi MACHMANO..haha

genial said...

kuk saiia nya gag ngerti iia... skema?!?!?!

che fara a.k.a fanadz said...

okay je ayat ko.tak skema pun..

si biskut said...

GENIAL:
aduhai...

si biskut said...

CHE FARA:
iye ker tak skema..ah,skema pon takpe aku suka.hehe