100th followers!




Wallah...aku pun tak sangka dapat award @ gift nie.
Masih dalam keadaan mamai sebab baru bangun tidur masa tue aku check dalam shoutbox aku and terbaca mesej dari [p[a[n[a[d[o[L ada gift kat umah dia..

Hepi giler siut sebab http://drhanis.com/blog/ sudi menghadiahkan gift nie untuk insan yang hanya tau makan biskut jer..haha.Dapat pun sebab aku jadi follower dia yang ke-100.
Serius..aku tak check pun masa tue aku follower yang ke berapa..

Thanks yang teramat sampai ke langit ke-7 DrHanis..
"Boleh bah kalau kau..."hehe...

So,perlu ker aku buat quiz gak macam blogger2 yang selalu buat tue..?
Sori lar aku 'bego' sket benda2 macam nie..
Kalau rase aku kena buat,karang lar aku buat..
Kowang bagitau kat aku wokey...

Salam di petang hari...Langit masih lagi menangis di sini. 



14 comments:

p[A]n[A]d[O]L said...

walawehhh..!!
siap buat n3 tuh..
hehehe

Hanim Mahali said...

congrat !

Unknown said...

selamat ya

noreed said...

congratz.

zulhilmi tempoyak said...

nk gak..
;p

gnesop.com said...

tahniah..
teruskan aktif menjadi follower :)

ghost said...

[p[a[n[a[d[o[l:
uish..mesti entry punya..tue penghargaan tue n siap promosi doc punya blog lagi.hehe

ghost said...

GADIS H:
trimas..trimas...

ghost said...

SANG CERPENIS:
selamat m'ba...trimas jgk ya.

ghost said...

NOREED:
ya terima kasih noreed

ghost said...

ZULHELMI TEMPOYAK:
boleh2 no hal zul.hehe

ghost said...

GNESOP>COM:
bikin semangat terus nie...wallah

suichi said...

wohoho~~ tahniah!

ghost said...

SUICHI:
arigato hariamasta..haha(xreti ckp jepang)haitt!!!