Kalau Aku Seorang Pembunuh Upahan



Ini bukan si Fishball.Ini kucing Google images wallpapers.

Bukan lah sebab aku meminati watak Timothy Olyphant dalam Hitman atau Mark Wahlberg dalam Shooter atau James McAvoy dalam Wanted atau pun macam Antonio Banderas dalam Assassins(90an film) sehinggakan aku teringin sangat nak jadi pembunuhan upahan untuk orang2 yang paling berprofile tinggi tapi sebab aku nak sangat mereka2 yang telah aku listkan nie tidak 'wujud' lagi dalam buana nie.

Ini lah 5 manusia yang telah aku pilih dan hakimi.


1st: Benjamin Netanyahu.
salah seorang pemimpin Zionist yang paling kerek dan dajal.Memusnahkan kehidupan generasi Palestine dan mencuri tanah2 mereka dengan membina penempatan haram dan mendakwa Baitulmaqdis sebahagian dari Israel.Melakukan pembunuhan demi pembunuhan yang ditutup mata oleh sekutunya,US(United Satanist).Mungkin cukup kalau aku cuma guna peluru mortar 60 ataupun greanade launcher.


2nd: Terry Jones.
Orang tua nak mampus dan paling dilaknat di muka bumi.Seorang pastor di salah satu church di Gainesville,Florida.Dia telah melakukan promosi pembakaran Al-Quran dan berjaya melakukannya sempena memperingati tragedi 11 september.Dia mendakwa bahawa Kalam Allah yang dia bakar tue lah yang menghasut terrorist2 melakukan pembunuhan.Tindakannya meyemarakan lagi kemarahan umat Islam seluruh dunia!Lepas tembak aku akan gunakan C4 untuk letupkan dia.


3rd: Kurt Westergaard.
Kowang kenal dengan orang tua iblis nie?Ini lah wajah sebenar Iblis Laknatullah!Dia adalah seorang kartunis dari Denmark yang menyiarkan karikatur2 The Prophet Muhammad S.A.W,manusia yang paling tinggi darjatnya yang diharamkan untuk digambarkan apa saja bentuk/wajah padanya.Kalau lelaki Somalia dapat diberkas ketika cubaan untuk membunuhnya,mungkin aku orang yang paling bertuah dapat menembak tepat ke dahinya.


4th: Jenny Thompson.
Gadis sundal dan juga hooker,baru berusia 21 tahun.Mendakwa telah melakukan hubungan seks dengan pemain kesayangan aku,Wayne Rooney,pemain paling berprestij di Manchester United.Dia juga penyebab Rooney mengalami kemerosotan musim nie akibat kusut fikiran selepas dia membongkar skandal seksnya.Dia nie kira pelacur yang nak glamer gak macam pelacur2 yang berjaya 'memusnahkan' prestasi atlet2 sukan macam Tiger Woods dan Ashley Cole.Pandai makan pandai lah simpan.Nak kecoh2 buat apa,bukan tak kena bayar pun..beribu pound abih untuk satu sesi jer..


5th: Carlo Ancelotti.
Siapa peminat Chelsea atau siapa2 saja yang ikut perkembangan EPL pasti kenal dengan lelaki berbangsa Itali yang sekarang menjadi pengurus Chelsea.Baru julang trophy EPL semusim dah arrogant nak mampus.Macam hebat sangat..!Kenapa aku letak dia di rangking orang2 yang aku teringin sangat nak kill?Sebab dia dah keluarkan kenyataan yang Manchester United bukan lah pesaing utamanya musim nie..konon dia lebih bimbangkan Manchester City,Arsenal dan Liverpool!Aku tak kira lah dia nak main psikologi ker aper..janji aku puas hati beb...

Aku pun kadang2 teringin nak jadi macam Hayden Christensen dalam Jumper.Filem yang paling aku gemari dan superpower yang ingin aku miliki.

'Born To Be Kill'





8 comments:

ape2 jer said...

chelsea kt ateh skang hehe..hidup arsenal keh3

ghost said...

Miss:
Alamak miss,nampaknya kita 'bermusuhan' dlm EPL.hehe..

Unknown said...

gambar kucingnya lucu. hehee

ghost said...

sang cerpenis:
kucing jgk yg mbak perasan..hehe..kucingnyer pintar mbak.

Encik MT said...

haha! akuh juga mahu bunuh org itu! kecuali no 4 ngan 5 lah...haha! aku tak minat ya bola2 nie,saya lebih suka main layang2 dan main congkak

ghost said...

Encik MT:
4 & 5 tue selingan jer..tue cuma sakit hati jer..heehe..tapi lau 1-3 mmg wajib bro..!

Azwan Azmi said...

kalau ak tambah great wilders sorang lagi..ahli parlimen belanda yang giat membuat rancangan untuk lawan islam

ghost said...

Azwan Azmi:
Dia takkan terlepas..next misi!