SUNday..Hari ini

Sape kate aku takde keje...

Keje aku pada 01hb Augutus nie tido jer..aku woke up untuk saje nak tenyeh mata aku yang kering..kebil2 jap...ade lembaga membelakangkan aku,menghadap lappy Dell Vostro aku.Pantang aku tinggalkan BB aku.(tapi seingat aku,semalam aku sorok bawah tilam,camner depa leh tau..mata dan kotak fikir depa dah biasa sangat habit aku nie..)

Tak kisah..janji aku bangun tanpa owang gerak.Giler,nie sunday beb,pirates pon public holiday.10:45 am.Awal sangat..arahkan si polan bin si polan belikan aku benda untuk isi perut aku pagi2 rabun nie..

Semalam tengok citer 'Vertige'..made in France.Thriller..Moron..n sadisme..Aku layan gak.

Dah dekat seminggu asyik layan 'Heroes'.Aku suka watak Peter Petrelli.Apa owang lain ade,dia pon ade.Tamak tapi berbaloi..Dah Tuhan bagi gift dia nak jadi normal pulak.Lau aku,aku bedal jer.Aku senyap2.

Aku kuar jap gi beli cadar baru.Terkejut harga kat cadar single tue..RM209!!!mak eiii..tilam aku dapat pon free nak beli cadar yang mahal2.Aku beli gak,bukan nak tunjuk aku ade duit..aku dah bosan pakai cadar putih macam cadar katil kat wad spital jer.Aku bukan nya owang sakit.Aku sakit owang tak kan tau.Kaler cadar cari yang ganas2.Kang c-Dende kata aku mcm budak pom2 gurls plak.Time bayar..RM42!Hehehe...ade diskaun maa...The Store Tepeng nie bukan laku sangat dah...

Aku malas makan...bukan nak diet.Diet pon dah bosan kat aku..Nie kira praktikal awal sebelum Ramadhan datang bertamu di laman hidup ku tahun nie.Harap rekrut2 Iblis tak cari aku...

Rasmi awal2 cadar baru aku...bau kedai lagi..Suka.Aku baring sambil buat macam burung nak terbang..Nak rasa semua sudut cadar baru aku.Perhatian:Dah hampir setahun aku asyik pakai cadar putih.

Dan aku tertidur lagi.

18:23pm - Aku sedar.Lembaga tue ada lagi menghadap lappy Dell Vostro aku.

Jeans Edwin aku ade owang tolong basuhkan..Tima kasi lar.

Tapau nasi goreng kampung kat Railway.Plus omelet.Kopi o ais kaw punyer..Plus neslo ais.

Skrin hp bagitau ade miss call:My baby.Call dia balik.Borak jap.

Kali ini biar tuan punya Dell Vostro nie plak yang menghadap.

SUN01hbAugustus2010 - Ini keje aku ari nie.

No comments: