"I'll Fight Back!"

Banyak cantik ler muka dowang...ingat aku takut sangat dengan ugutan2 macam tue...pleaseee..............
 Aku turutkan dan iakan saje ape dowang cakap sebab aku taknak benda tue merosakan happening aku malam tue...Dowang leh buat aku kelam kabut dan nervous kejap jer...tapi bila lelaki nie mula berfikir dengan tenang dowang tak fikir ape yang aku mampu buat jugak...nak buat utk fight balik.
 Common guys...niat aku mula nya masih clear lagi pada mulanya...tapi start kowang kenakan aku,ugut aku..kat situ jer aku dapat points...Bukan aku sowang yang patut standby dengan actions yg kowang akan ambik tapi kowang juga patut standby...
Aku memang nampak macam bodoh jer ikut ape kowang cakap tapi kowang tak tau dalam masa yang sama aku berfikir ligat...Sekali pun aku salah sebab yang itu tapi bila kowang dah kenakan aku,niat aku telah aku ubah 100%...Jangan harap beb...
 Aku akan anggap ape yang kowang buat sebagai satu plan,perangkap dan ugutan(blackmail).Mesej2 yang kowang hantar aku tetap simpan dan termasuk bank slip money transfer.Itu sumer aku akan jadikan satu bahan bukti untuk aku pertahankan diri aku...Nak report polis,buat jer tapi kalau aku terlepas sahaja kowang siap untuk aku saman.Kowang libatkan family,bukan aku yang malu tapi family kowang yang akan malu...Kowang nak belasah aku,pastikan kowang buat kat luar,bukan kat tempat aku...kowang tak kan ada peluang.
 Soal reputasi keje aku terjejas aku tak amik kisah...sebab memang aku meletakan diri aku pada tahap nie sahaja.Hidup aku belum berakhir sekalipun reputasi aku tercemar dengan tindakan kowang yang bodoh tue...
 Aku sedar,kesilapan nie membuatkan aku lebih berhati-hati dan beringat...aku tau kesilapan nie membuatkan aku mengenal sapa kowang.Untuk ini jugak aku tak akan ulangi kesilapan nie..Ini yang pertama dan yang terakhir aku akan buat.Aku patut menjadi seowang yang begitu pemilih dan teliti...
 Hasrat aku telah ku tanam dalam2,dan kowang tak kan dapat ape yang kujanjikan pada kowang...Aku berjanji sebab kowang paksa dan aku jadi binggung...I'm so sorry gurls...u not be part of my life! 

No comments: