"Aku Tahu Sangat-Sangat"

Aku tau aku buat silap...tau sangat2.Mungkin itu 'kegagalan' aku yang pertama dalam hubungan macam tue..Aku tau aku nampak teruk..tau sangat2 bila aku screw up sesuatu yang aku masih leh defends..Tapi tak per..aku masih rase kan aku boleh pertahankan diri aku...kerna ape..?
 "AKU MENGGUNAKAN KEBIJAKSANAAN UNTUK MENENTANG KEKERASAN"
Aku fikir kedatangan aku ke Kuala Lumpur suatu yang membuatkan aku happening giler2..tapi aku silap step..tau sangat2.
Memang pada mulanya tapi selepas balik dari NIlai Spring Golf Resort aku mula rasekn suatu yang tak elok bila aku dapat sms dari pompuan yg dia fikir leh kenakan aku...
Takper..aku masih leh lembutkan lidah aku,sopankan kata2 ku sebab aku tak mahu keruhkan suasana...tak mahu keadaan lebih teruk..aku turutkan 'ugutan' tue...Aku tak kisah kehilangan berapa ratus utk perlahankan rentak yang semakin 'panas'...
 Ia takkan berhenti setakat nie..aku tau sangat2...

No comments: