switch on..



Candil bilang:
Ingin aku teriakan
"ROCKERS juga manusia..punya rasa punya hati..
Jangan samakan dengan pisau BELATI..."



Janji!aku mesti balik...
Tapi bukan dengan otak mereng
Rambut gondrong..
Teler lagi...
Hahaha...


25 comments:

d 4 dahlia said...

yes..im first..biasa jd org
last komen..entry dh basi br aku mari..hahaha
xcukup rock r brader 2..
rambut aku kat fb cun lagi.haha~

biskut said...

d 4 dahlia :

hahaha...tau rambutmu lebih ROCK!

tehr said...

rambut aku dah jarang
tak lama lagi botak, kut :(

Sang Cerpenis bercerita said...

wah, tau lagu itu juga ya

achmad said...

rockers dlm hati pun ada taman...
ye tak

Eryati said...

erk muka kau ker biskut?

biskut said...

tehr :

Takper masih leh jadi Mawi..hehe

biskut said...

Sang Cerpenis bercerita :

aku itu udah sering lihatin VC Candil ketika dia masih sama Seurieus Band..VC nya keren gitu..

biskut said...

achmad :

Tapi taman botanical apa...haha

biskut said...

Eryati :

Hahaha..ini muka Candil.

Robot | Sakti said...

rock der.

hik hik hik

:)

biskut said...

Robot | Sakti :

Rock u Bebeh!

hak..hak.,hak..hakim makan rasuah(terlajak)

hiro said...

rockers berjiwa besar tu

gigi rongak said...

haha.. dlm hati rockers tu ada taman..wakaka..

one2paii said...

hahha..gua tahu lu rockers..tp muhke lu jambu la..hahha

noreed said...

rockers jgn lupa shampoo rambut ye...hehhe

Miss ... said...

rambut aku mcm kurt cobain skang..rock tak? wakakaka

Nasz said...

Semangat baru! Yeah! :p

biskut said...

hiro :

aku kena check balik jiwa ku..

biskut said...

gigi rongak :

taman asuhan kanak-kanak...hahaha

biskut said...

one2paii :

uitt..mana ade jambu weii.huhu

biskut said...

noreed :

shampoo paket leh tak guna...hehe.murah jer.

biskut said...

Miss ... :

Miss,ko memang rock dan macho

biskut said...

Nasz :

gerbangkan semangatmu jugak Nadz

Sasa Al-Sharif said...

teler tu apa hah? aku selalu dengar dalam lagu gelek