korbankan yang terbaik




Salam Idul-Adha untuk semua teman-teman blogger.
Tidak kira samada di Malaysia dan jugak Indonesia.
Jugak seluruh blogger yang berada di perantauan.
Harap semuanya dapat bergembira sekalipun ada yang tidak dapat
balik bercuti merayakan hari yang mulia ini.

Berbahagia lah bagi mereka-mereka yang redha.

33 comments:

gigi rongak said...

salam aidiladha

ahmad jo said...

Selamat hari Raya Aidiladha.. ;)

e. indah said...

salam aidil adha evrybody ...maaf zahir batin ...
yups...qurban sesuatu utk kebaikan ...

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

salam aidilfitri.. aik ! aidiladha..
heee~
jgn makan bnyk sgt sudah !

biskut said...

gigi rongak

salam aidiladha...:)

biskut said...

ahmad jo

eidul gretting..moga ceria

biskut said...

e. indah

salam iduladha e.indah.moga hari raya nih ko semakin ceria.

biskut said...

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza

iye lar fiza..untuk kau pon sama gak..jangan layan sangat nafsu makan tuh

Nasz said...

Ya, salam Aildiladha dariku di sini. Buatmu yang jauh di sana, itulah antara pengorbananmu untuk tahun ini. Semoga baik selalu. (:

biskut said...

Nasz

soal emosi harus ditolak ke tepi yan kan Naz..kamu jugak Naz.salam eiduladha..

S..U..D..@..I..S said...

salam aidil adha
selamat berkorban,
berkorban apa saja
untuk ayahnda dan bonda

Heidi Shafiq said...

oh raya.. oh rendang.. oh ketupat..

biskut said...

S..U..D..@..I..S

selamat eiduladha juga sudais.
tapi sekarang ayah dan ibu ku jauh sih..huhu

biskut said...

Heidi Shafiq

hehe..kayaknya itu yg kamu fikirkan.kamu pasti akan mendapatnya.

AkuHanyaPenulis said...

SALAM AIDILADHA JUGE BUAT 'BISKUT' HEHE

Hunny said...

Si biskut,

Selamat Hari raya korban. Semoga pengorbananmu ikhlas kerana Allah..:)

biskut said...

AkuHanyaPenulis

moga aidiladha menjadikan kita lebih rukun...amin

biskut said...

Hunny

mengorbankan masa dan kepiluan di pagi rata...hehe.selamat menjalankan tugasmu.

Miss ... said...

slmt hari raya beskutttttttttt ehehehe

ERMAYUM said...

eid mubarak biskut :) jgn makan diri sendiri banyak banyak k :)

biskut said...

Miss ...

selamat hari raye jugak miss....moga ceria2 selalu.

biskut said...

ERMAYUM

hahaha..jangan risau takkan habis punya.salam iduladha utk ko jugak ERmayum.

WONG SIKAMPUH ngoceh said...

Met sore,met hari raya idul adha.Maaf bru berkunjung.Ngomong2 kamu di ipoh_perak ya.Berarti sama donk ma aq..Bercham

biskut said...

WONG SIKAMPUH ngoceh

met sore jugak..kebetulan aku itu tinggalnya nga jauh dr Ipoh,aku di Taiping deh.tapi buat masa sekarang aku itu ada di Pekanbaru.Ada tugas resmi.

panadol said...

slamat raya biskut..

biskut said...

panadol

selamat hari raya Pan.

maCy said...

salam raya juga bisk ;D

Sasa Al-Sharif said...

salam aidiladha. bro raya dalam kabinkah? aku raya di kampung orang. jiran majoriti non-muslim, so tiada kemeriahan di sini

biskut said...

maCy

Thanx MaCy,hanya ucapan mendamaikan aku di sini.

biskut said...

Sasa Al-Sharif

ya dah tentu lar Bro Sasa...di sini lar aku beraya.dapat call family di Sabah pon sudah cukup.hehe..Tak balik kg ka bro?

tehr said...

raya ni payah nak jumpa biskut
semua dok makan daging je

salam aidiladha

biskut said...

tehr

harus biskut2 menjadi simpanan khusus.Ya,raya itu kalau ada daging lebih enak kan..salam aidiladha.

Cassandracevi said...

salam aidil adha selamat berkorban, berkorban apa saja untuk ayahnda dan bonda