3 hari yang aku habiskan...


(memanjat Genting Highlands)

Berapa hari nie aku habiskan dalam perjalanan.
Walaupun lappy aku usung ke mana-mana saje tapi aku masih tak dapat
nak postkan 1 entry pon.

Aku ditemani oleh my cheesecake.

Aku memulakan perjalanan dari Taiping..tempat sisa2 kulit matiku bertebaran.

Singgah di Damansara menjemput my cheesecake.
Ku tinggalkan member aku kat Putrajaya.
Teruskan perjalanan ke Kajang.
Sampai di kediaman my sis dalam kul 2 pagi.

Aku tak tidur semalaman sebab berborak dengan my bro 
yang datang dari Sabah untuk conventions kat Genting.

Saturday
Shopping time..

Petang hantar my bro balik ke Genting.

Ketika malam semakin dinggin dan berkabus..aku amik keputusan 
untuk bermalam jer kat Genting.
Disebabkan semua hotel fullhouse
aku menginap kat hotel yang tertera namanya kat bawah nie.



Ada di antara blogger yang masih samar2 tentang Biskut.
Tertanya-tanya samada aku laki2 or pompuan.hehe..
So,nie lar aku...

Aku tak berapa reti sangat untuk menceritakan sesuatu dalam bentuk santai.
Kalau dilihat dari cara penulisan aku sebenarnya aku lebih senang dengan cara penulisan yang lebih rumit.Aku bukannya seorang budak sastera apalagi seorang budak yang ada darah seni..
Aku lebih banyak menggunakan bahasa nusantara gitu..

Apa yang aku nak tulis dalam entry aku kali ini
sebenarnya nak jelaskan kenapa aku tak dapat hasilkan entry dalam masa 3 hari.

3 hari yang aku habiskan dengan menempuh perjalanan..
3 hari yang aku habiskan dengan membaca papan tanda jalan..
3 hari yang aku habiskan dengan merunggut tentang kesilapan...
3 hari yang aku habiskan dengan tersalah arah..
3 hari yang cukup meletihkan aku....

20 comments:

Unknown said...

ya 3 ari yg amat memenatkan..nyebal ja u ngan tersalah arah...nasib la i nih leh cool skit..ati panas gak d watnya...smpai k amy pun tahu u nyebal ja tersalah jalan...pe pun have fun with u, abg n family k tina last weekn..thanks 4 da top n jersey MU..i loike!!!!!!!!!luv u

Amira Rose said...

beshnye g genting ! aww ;)

Unknown said...

wah, suka cheescake toh? saya pikir kamu perempuan. Ternyata pria.

ghost said...

AYU:
n ade peperangan berlaku...hahaha

ghost said...

MIERASASSY:
best sbb leh berada dalam kedinginan tanpa sweater.sajer nak test.hehe

ghost said...

SANG CERPENIS:
hihi...ya kok selama nie M'ba pon ngak tau..?

Unknown said...

hehehehh..suka plak dia..10/10/10..jeng3...4 da 1st time B rasa d pujuk mcm tuh kot...3 ari yg amat memenatkan...n B rasa berbaloi i guess...ada suka dukanya..belajar dr kesilapan...MUAHS!!!!!!!!!!!!!!

Sumandak Kinabalu said...

Si Biskut, ingatkan ke mana menghilang...
Okay, I have a confession to make...Your entry memang susah sikit nak faham because of your gaya penulisan. I have to read between the lines, but I like it because it makes my brain working...Lagipun lain daripada yang lain.
Keep up the good work...
By the way, nice to meet you :)

Unknown said...

panjat genting highland? tak naek cable car ke :D

diba said...

aha..dh knal si biskut...cheesecake??hee

Kuri Kuri said...

seronok-seronok..entah bila dapat bersuka ria ;(

ghost said...

AYU:
shhh...

ghost said...

SUMANDAK KINABALU:
Ya memang macam tue sumandak..aku mmg suka macam tue.Thanx bg komen yg cukup menaikan semangat aku.

ghost said...

JEJAKA TERHANGAT:
tak naik pon...hehe

ghost said...

DIBA:
dah kenal ek...hehe

ghost said...

AZRY SYAFIqAH:
bila2 pon boleh azry..hehe

Unknown said...

heheheh...sssssssshhhhhhhhhh..muahs!!!!!!!!!!!!

Miss FZ said...

biskut, aku pon tertanya2, kau lelaki ke perempuan? bole aku teka?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
lelaki? huhu.

ghost said...

CHE FARA A.K.A FANADZ:
aduhai che fara..betul!hehe

Miss FZ said...

hahahahahahahaha.
baru kuar gambar ko tuh. tadi mase aku komen tak kuar..tu yg teka tu.hoho.