Mereka Tukar Planet Ku..


Sebelum ini...planet ku bulat..


Sekarang...planet ku menjadi bujur!

What happend...?

Aku telah dicampakan ke planet yang asing bagi aku..

Mereka yang mengenali aku di base berteriak..."Ophan!Kau bukan Rooney lagi..!"

Mereka mentertawakan aku..aku juga turut sama ketawa..


Aku tetap peminat setia planet yang ini...


Meski pun aku harus belajar tentang planet yang ini...

Ah,sekali pun aku harus merempuh planet yang extreme nie,mana mungkin kaki ku tidak mampu berjalan di planet yang paling menghiburkan..Planet ku tetap "Total Football".

10 comments:

tiafazunia said...

da nme pon lelaki kann ? :)

Anonymous said...

hahaha.. k0 bukan r00ney pn..... skrg k0 kne jd cm rugby player (ENGLAND) Delon Armitage ker James Haskell ker...

si biskut said...

tiafazunia:
ya tak ya jugak kan...hehe

si biskut said...

Anonymous:
Tak nak aku...cukup lar lau aku jadi mcm Dan Carter.haha

pisau belati said...

ada kalanya perubahan itu perlu.....

Rona Realiti said...

ganti saya je la... saya mmg BERBAKAT...!! ahaks...

si biskut said...

pisau belati:
masalahnya aku teruk dlm game nie.

si biskut said...

rona realiti:
mai lar amik tempat aku.haha

Sang Cerpenis bercerita said...

hehe lucu

si biskut said...

Sang Cerpenis:
Lucu ya mbak..hmm