"Dance With Me...If U Wanna Be My Partner"

Aku tak mau katakan ini aku perlu belajar untuk satu tarian yg hebat dalam hidup ku...tapi aku cuma perlu tunjukan rentak tarian yang aku mau sendiri..aku bukan nak cipta satu tarian tapi aku memperbaiki tarian pasangan ku...

Perlu jugak bertapi...sebab kita perlu sediakan satu alasan atas alasan2 yg datang...kenapa?bagaimana?haruskah?Aku mula sukakan dirinya..Aku tak minta seawal ini aku merase perasaan tue,sebab sebelum nie perasaan yg sama telah datang..Nampak gayanya aku seperti memperbaharui lesen niat aku..Wah,aku masih tak mahu dikatakan begitu cepat berubah..tapi kenyataan hidup dalam dunia normal dan positif tidak akan menghalang aku untuk membuat ape2 pilihan..bukan ker ini hidup aku?Serasanya aku punya tindakan masih logik.

Percaya apa kata takdir...yakin pada kata hati...Aku berkembang dengan perasaan macam nie...Kelemahan aku paling ketara..punya hati yg mudah tergoda sekalipon dia tak mengoda aku..hahaha..!!Aku suka bila aku senyum sendirian dan ketawa tanpa ade sebab yg owang lain tak tau..Tapi aku tau!

Aku patut mula memahami dirinya...Dia mungkin bukan seperti kawan2 aku fikir kenapa aku patut pilih dia..Itu bukan aku..Aku yg manage diri aku selama nie..jatuh bangun aku seribu kali pon owang lain masih gagal bantu aku...malah aku sendiri sedaya upaya membantu dowang...Aku bukan ok pon..tapi aku ade niat..aku ikhlas membantu tanpa mengharap ape2 balasan...harapan aku cuma mau melihat kebahagian yg dowang leh teruskan...Dan kenapa aku pilih dia..(aku tak mau letak perkataan "mungkin..")?Sebab bila kegagalan bertemu dengan kegagalan maka akan terhasil satu tindakan yang bijak mengurus/mengawal akan suatu pertentangan...Lets think together...

Aku juga tau dia masih bukan menjadi harapan aku sebab dia ade satu ikatan hubungan kasih..(sejauh mana, aku lum mau amik tau selanjutnya...)Cuma sedikit sebanyak aku memahami selepas ape yang dia luahkan..Bukan aku nak menangguk di air keruh..bukan...tapi aku merasa ade ruang yg dia berikan...Jawapan nya dari dia...aku tak minta..aku cuma suarakan...

Pilihan itu kerana aku merasa aku ingin berada di sisinya..
Kematangannya suatu yang aku perlukan untuk hidup aku yang tersisa...

No comments: